A LA NOSTRA ESCOLA MENGEM MÉS FRUITA!

Els hàbits alimentaris de la persona es defineixen al llarg del temps, però durant les primeres etapes de la vida s’hi pot incidir d’una manera més efectiva.
Els canvis i les transformacions socials dels darrers anys han influït en la manera d’alimentar-se.
Actualment hi ha un consum de fruita fresca i verdura més baix entre la població, aspecte que s’associa amb algunes malalties cròniques.
Nombrosos estudis científics mostren els beneficis de consumir cinc racions de fruita i verdura (tres peces de fruita i dues racions de verdura) al dia, com també la correlació entre el baix nivell socioeconòmic i l’increment dels nivells d’obesitat.

Des de l’escola hem observat una relaxació en aquest aspecte i és així que volem proposar portar fruita a l’escola dos dies a la setmana per esmorzar (dilluns i dimecres)  i fer de la fruita  una alternativa excel·lent al consum d’altres aliments amb menys qualitat nutricional.

També volem aprofitar per recordar-vos opcions per prescindir del paper d’alumini, els plàstics i els envasos lleugers d’un sol ús: com són els farcells, la carmanyola o la bosseta de roba.

Gràcies!