8M a la nostra Escola

El dia 8 de març és un dia molt important en el calendari de la nostra escola. Aquest curs 2020-21, malgrat la situació que vivim, que no ens permet un apropament físic, hem pogut celebrar igualment aquesta data. Ho hem fet, com sempre, amb la participació de tots els nens i nenes, des d’Infantil a tota la Primària i treballant des de la reflexió del que significa, la reivindicació per la igualtat efectiva de dones i homes. Totes i tots en som corresponsables. Enguany hem pogut gaudir de la col·laboració d’una dona pratenca, la Carlota Dobaño, investigadora en immunologia de IISGlobal i que actualment treballa directament aplicant els seus coneixements a la recerca de la COVID. Durant tota la setmana els nens i nenes han elaborat una material sobre la persona de la Carlota i la seva feina, des de dibuixos, a interpretacions dels que consideren que és la seva feina i vocabulari relacionat ( què és un virus, la vacuna, …) i preguntes que han pogut formular-li, vinculades a la seva trajectòria d’estudiant i laboral fins el moment actual.

Hem après dels seus coneixements i ens ha compartit un material explicatiu molt valuós. I ens ha ensenyat alhora valors d’humanitat, esforç, cooperació, constància i humilitat.

Des de la nostra comunitat educativa volem mostrar el nostre agraïment més sincer per la seva participació.

D’altra banda volem dedicar aquest 8 de març a una mestra de l’escola que ens va deixar el passat mes de febrer. Gràcies Ester Lorenzo per tot el que ens vas ensenyar.