Bullying

El mes de març vam començar a implementar el programa “Prou Bullying” impulsat per la Fundació Barça. Una de les idees que ens va agradar per escollir aquest projecte va ser el fet d’utilitzar l’esport com a mètode d’intervenció per a expressar i canalitzar les emocions, afavorir l’empatia i promoure les relacions entre els alumnes.

El programa consta d’una formació online per als mestres (que vam fer a principi de març) i 7 sessions amb els alumnes, divides en: 3 sessions de tutoria, 3 d’educació física i una d’educació artística. L’hem implementat des de P5 a 6è.

A final de curs valorarem com ha anat i el grau de satisfacció de tots els implicats per tal de continuar treballant l’assetjament i el ciberassetjament amb aquesta proposta.

Us fem arribar dos enllaços a vídeos i materials pensats per a les famílies. Ens agradaria molt que us els poguéssiu mirar i col·laborar amb l’escola a partir de les vostres pròpies reflexions sobre aquest tema amb  els vostres fills i filles.

Vídeos formatius

El meu fill fa bullying?