Cantània “Real”

Dissabte, 24 de maig a les 20:30h, l’alumnat de Cicle Superior realitzarà el concert de Cantània “Real” al Teatre Jardí de Figueres. En tenim moltes ganes!!!

Setmana del conte

Del 22 al 30 d’abril, l’escola celebra la Setmana del Conte. Us convidem a formar-ne part llegint algun conte a la classe del vostre/a fill o filla o fent-nos arribar un vídeo o un àudio. També podeu participar amb algun aspecte relacionat amb el projecte d’escola “Què és això que sona?”.

Per a més informació o per reservar una data, poseu-vos en contacte amb el tutor o tutora del vostre fill o filla. Us animeu????