ELIS (Conte musical)

Els alumnes de Cicle Superior comencem la lectura d’aquest conte musical. Ja tenim els grups de treball organitzats per tal d’aprendre el guió, estudiar les partitures i dissenyar els decorats. Anirem explicant-vos poc a poc tot el procés!

ELIS

Elis ha arribat a l’escola! Ja podem gaudir de la seva lectura!

ELIS5

*El dimecres, dia 24 de febrer fem la reunió amb els mestres i alumnes que dissenyaran els decorats. Tots aporten les seves idees i tal i com fem actors i músics, treballaran junts dimecres de 12’30 a 13’30h!

Ànims, ARTISTES!!!

DECORACIO

Els actors aprenen el paper i l’escenifiquen

assaig

Representació Infantil (divendres, 17 de juny de 2016)

Després d’una setmana intensa d’assajos, representem ELIS per als alumnes més petits (P3, P4 i P5). Ens servirà per millorar alguns aspectes a la representació definitiva que farem dilluns dia 20.

infantil

REPRESENTACIÓ PRIMÀRIA: 20-06-2016

FOTO GRUP

Després de tot un any treballant, podem mostrar-vos els resultats. Estem molt contents d’haver fet possible aquest projecte i de tot el camí recorregut fins arribar aquí.

Després de la representació (on vam tenir el privilegi de comptar amb la presència del seu autor, José Cháfer) vam tornar a l’escola per parlar amb ell del conte. Va signar el llibre a tothom!!!

MOLTÍSSIMES GRÀCIES PER LA SEVA VISITA!!!

signatura definitiva

1. José Cháfer Martínez

M’agradaria que tot el heu viscut durant tot l’any i durant la representació de”Elis” fóra un record amable del vostres pas per l’escola i del professorat que us estima. Fins aviat. J. Cháfer

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *