L’ACCENTUACIÓ AMB EL KAHOOT ÉS MÉS DIVERTIDA!

Els alumnes de tercer, a l’àrea de llengua catalana, portem unes setmanes treballant les paraules agudes, planes i esdrúixoles juntament amb l’accentuació.

Aquesta setmana com a activitat de cloenda, hem dut a terme un Kahoot. Aquesta plataforma online d’aprenentatge basada amb el joc, ha permès als docents i als alumnes investigar, crear, col·laborar i compartir continguts partint de l’emoció i la motivació, que com bé sabem és clau per generar un aprenentatge significatiu. A més, hem afavorit aprendre de l’errada i el treball cooperatiu.

És per això, que en seguirem realitzant més al llarg del curs, ja que res hi ha millor que aprendre i gaudir alhora. A més, com bé sabem, el cervell aprèn fent!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *