EL CIRC ARRIBA A L’ESCOLA

Com a cloenda de la setmana cultural de Sant Jordi l’alumnat de Cicle Inicial va poder gaudir d’un taller de circ a l’escola.

Al llarg de tot el dijous dia 25 d’abril, va estar entre nosaltres la companyia de Circ les Musaranyes de Reus. Durant el matí, vam fer diferents tallers de malabars, equilibris i fins i tot els més atrevits també vam realitzar algunes acrobàcies aèries. Per clausurar l’activitat vam gaudir d’un espectacle que compaginava la màgia, el circ i la participació d’alguns de nosaltres. Va ser una jornada molt divertida i gratificant.

EL CIRC ARRIBA A L’ESCOLA (FOTOS)

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *