DRACS, PRINCESES I CAVALLERS.

Avui els alumnes de Cicle Inicial hem fet un seguit d’activitats per tal de celebrar la festivitat de Sant Jordi.

Hem començat el matí realitzant un taller de plàstica on cadascú s’ha pogut construir el seu propi drac, cavaller o princesa d’una manera creativa. Tot seguit, hem fet un passeig pel nostre poble per tal de veure les parades de llibres i roses que alguns establiment havien preparat. Hem tingut molta sort ja que ens han regalat bolígrafs, caramels i globus!

Al tornar a l’escola hem continuat realitzant manualitats però aquest cop amb un caire més humà ja que han servit per recollir diners per a la Marató en la parada de llibres que ha muntat l’Escola i l’AMPA.

A la tarda, hem pogut gaudir d’un contacontes per part de les famílies. En aquest cas, la mare de Laura, de Pol Ferre i d’Alfred.

Finalment hem acabat el dia d’una manera molt dolça, amb un bon got de xocolata desfeta que ens ha preparat l’AMPA.

Des d’aquí agraïm a totes les persones que han col·laborat en totes les activitats.

Ha estat un gran dia! Ens ho hem passat molt bé!

CLIQUEU L’ENLLAÇ PER VEURE LES FOTOS!!

DRACS, PRINCESES I CAVALLERS

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *