L’ARC DE SANT MARTÍ

Per què l’arc de Sant Martí és un símbol de la resistència enfront de l’Covid-19?

Es va començar a utilitzar a Itàlia l’any 1961 i, amb el temps, va servir per demanar “pau des dels balcons”, com ara és un recurs per visualitzar l’esperança des de casa

Acostumats a anar a l’escola, ara els  xiquets han de passar el dia a casa. A molts encara els costa entendre el que està passant allà fora i a què es deu aquest canvi de vida en tan sols uns dies. Ja no hi ha col·le, no hi ha parc i tampoc activitats extraescolars. Per això us vaig animar a fer el vostre arc de Sant Martí, us han quedat tots molt bonics.

Felicitats!!

TOT ANIRÀ BÉ

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *