SUPORT VITAL BÀSIC

D’un temps ençà l’alumnat de sisè de primària dins de les hores de l’àrea d’educació física hem treballat al voltant del “Suport vital bàsic” com una eina per respondre amb uns coneixements bàsics davant una situació d’emergència vital.

Tanmateix, a partir d’aquest curs escolar hem cregut oportú fer cabuda dins el nostre projecte educatiu aquests coneixements bàsics gradualment (teòrics i pràctics), adaptats a cada edat, relacionats amb què és, què cal fer i com podem actuar davant d’una situació d’emergència vital.

La formació s’inicia en l’alumnat d’infantil i primària amb un contingut bàsic, cada any, de forma progressiva, i es van afegint nous continguts i objectius per aconseguir que a cada etapa formativa es realitzi una acció més davant l’aturada cardiorespiratòria (ACR), concepte que s’introdueix a cicle mitjà i superior.

Finalment, animar-vos a compartir amb els vostres fills/es els seus aprenentatges i, doncs, fer-vos partícips d’aquesta innovadora experiència. Més endavant, mitjançant la web de l’escola i la revista escolar hi veureu el resultat d’una manera més il·lustrativa.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *