La ruta de les basses

El passat dimarts dia 3 de desembre, l’alumnat de 3r va formar part de la sortida educativa ‘La ruta de les basses’. Van poder visitar entre d’altres indrets: la Torreta de Sant Carles de la Ràpita, on van poder gaudir d’una vista espectacular de la badia dels Alfacs i de bona part del Montsià. La Pantena, art de pesca tradicional on els pescadors de la confraria de Sant Pere realitzen tasques de pesca molt curioses i artesanals. La llacuna de l’Encanyissada on van observar diverses aus del delta en el seu hàbitat, destacant la gran quantitat de flamencs que van tenir la sort de trobar. Finalment, l’Ecomuseu de Deltebre, on mitjançant un petit treball i l’observació ‘in situ’ els alumnes es van assabentar de moltes curiositats sobre la fauna i la flora de les nostres contrades. Un dia inoblidable!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *