COVID-19 Confinament març ’20

La informació és molt important per entendre el què passa al nostre entorn i al món.

La situació que estem vivint actualment per l’aparició del nou virus COVID-19 i el seu ràpid contagi ha fet saltar les alarmes de molts països.

Cada dia a les notícies i a les xarxes socials es parla sobre aquest tema. És importantíssim que no creiem de primeres el que ens diuen. Cal buscar i contrastar la informació en diferents fonts.

Aquí trobareu molta informació per resoldre els vostres dubtes i estar ben informats i informades.

___________________________________________________________________________________________

ANUL·LACIÓ SORTIDES

Benvolgudes famílies,

Davant les mesures que ha adoptat el Departament d’Educació respecte la situació sanitària d’aquests últims dies, ANUL·LEM les sortides previstes on hi hagi implicades més escoles (teatre, auditori, cantata…).

La visita a l’Ajuntament de 3r prevista per demà dimecres 11, es realitzarà amb normalitat.

Des de l’escola us informem que qualsevol decisió que prengui el Departament d’Educació i que afecti a la normalitat del centre us la farem saber de forma immediata.

Cordialment,

Direcció

_______________________________________________________________________________

Des de l’escola us volem comunicar que s’estan prenent les mesures que es recomanen des del Departament d’Educació.

Recomanem no portar els vostres fills i filles a l’escola en cas de presentar febre/ tos seca / dificultats per respirar o malestar general. Cal posar-se en contacte amb el 061 Salut Respon.

Us deixem aquest vídeo per tal que els nens i nenes el puguin veure també a casa.

NOTA DE PREMSA 10 març 2020

El Departament de Salut ha elaborat materials que podeu consultar al següent enllaç: http://canalsalut.gencat.cat/coronavirus