SORTIDA A VIMBODÍ I A L’ESPLUGA DE FRANCOLÍ

El passat divendres 25 d’octubre, l’alumnat de cicle mitjà va fer una sortida divertida i plena d’aprenentatges.

Van arrencar el matí visitant el “Museu del Vidre” de Vimbodí on van poder veure de primera mà com s’elaboren els materials de vidre i un vidrier artesà els anava explicant el procés. També, van poder veure l’exposició de diferents objectes de vidre emprats al llarg del temps.

Tot seguit, van poder visitar les Coves de la Font Major de l’Espluga de Francolí on van descobrir com es vivia a l’època prehistòria, coneixent les diferents etapes i els seus costums.

Per últim, van realitzar un taller d’arqueologia que, tot excavant amb pales, havien de trobar petits tresors arqueològics i fer-ne un petit estudi.

S’ho van passar d’allò més bé!