UNA SORTIDA MOLT ESPORTIVA!!

US EXPLIQUEM COM ENS HO HEM PASSAT: els alumnes opinen.

* El dimecres 24 d´octubre els  alumnes de 5èB i 5èA vam anar  el Cem de Mar Bella a Barcelona a practicar un esport.  Us preguntareu: – Què és el Cem de Mar Bella? Doncs és un complex esportiu on uns dels esports que es practica és l’handbol.

Hi havia tres zones :la dels inflables, l´exterior, on hi ha gespa i una pista d’atletisme, i el poliesportiu. Vam fer un recorregut per les tres zones fent diferents activitats per conèixer i practicar handbol.

Primer vam anar a la zona dels inflables, hi havia 2. 5èB es va posar en un i 5è A en un altre i passats 10 minuts  canviaven d’inflables. Era una zona de joc.

Després a la segona zona, la gespa, on hi havia dues activitats , una de passes (per practicar el llançament de braç) i un altre de treball en equip passant primer una pilota, després dues i fins i tot tres alhora.

Seguidament els alumnes del Pompeu Fabra vam anar a dintre del poliesportiu  i vam fer 2 jocs : un de defensa i atac amb la pilota i un altre, que va ser un partidet . El partit és el que més ens va emocionar!

Per acabar vam menjar en un espai del costat on hi havia gespa i  finalment vam pujar a l’autobús per tornar a l’escola.

La veritat que us recomanem  molt aquesta activitat perquè t’ho passes  molt bé i a sobre aprens un esport. Tots els nens hem gaudit molt.

Visca  l´handbol!

Aitana, Laura ,Mateo, Héctor

*El dia 24 d´ octubre vam anar a unes instal·lacions del F.C.Barcelona que té a la Mar Bella de Barcelona a fer iniciació a l’handbol .

Vam aprendre moltes coses sobre handbol : les normes de l’esport ,quan  podem tirar a porteria , com ens hem de passar la pilota, com defensar i  com atacar .

El que  més ens va agradar va ser el pre-escalfament que el vam fer en uns inflables que estaven situats a la pista d’atletisme. També va estar molt bé el partidet que vam fer entre nosaltres. A l’hora de dinar ho vam fer en un jardí que hi havia prop del mar.

El pitjor va estar el viatge en autocar perquè, tant en el viatge d’anada com en el de tornada, vam patir una llarga caravana.

En general ens vam portar bé però tanta estona en l’autocar ens va fer posar una mica nerviosos.

Gabriel Gisbert