LES COOPERATIVES VISITEM L’AJUNTAMENT PER PRIMERA VEGADA

El 8 de novembre vam anar tota la classe a l’Ajuntament. Allà ens van explicar el procés del Projecte de la COOPERATIVA i tot el que faríem durant aquest projecte.

També ens van dir que en aquest treball hauríem de tenir un equip directiu, hauríem de fer uns prototips i escollir els més votats per a ser produïts.

Sobretot van remarcar que tot ho hauríem de fer en grup i que ningú manaria més, que tots manaven per igual. A més hauríem d’escollir un nom i un logo per a la nostra Cooperativa.

Amb la Cooperativa treballarem moltes coses: organitzar-nos, preparar documents, fer dibuixos, calcular pressupostos, realitzar treballs manuals, col·laborar entre nosaltres, etc.

També vam veure un vídeo de les Cooperatives del curs passat.

Tota aquesta explicació ens la van donar les tècniques d’Educació i d’ Emprenedoria de l’Ajuntament de Vallirana juntament amb l’Alcaldessa.

Sally, Aleix i  Hugo