Dissenyant la portada de l’Àlbum

Ja fa olor a Nadal i des de l’àrea d’Eduació Artística, plàstica els Plutomàgics han dissenyat la portada de l’Àlbum del primer trimestre.

El procés ha constat de diferents passos. Primer han retallat les peces del coet, després les han disposat en un full i han escollit els colors del coet. Després han triat en quina direcció volen que estigui el seu coet. I finalment, han plasmat l’esborrany al disseny real, retallant els diferents materials utilitzats i ajustant-se als colors que han dissenyat.

Els alumnes han aprés que la planificació és una part molt important del coneixement artístic perquè  a part de tenir clar l’activitat a fer, també ens ha ajudat a tenir cura del material, utilitzant just el que han necessitat. Poc a poc aniran acabant de decorar la portada.

Se’ls ha de felicitar, perquè han quedat unes creacions autèntiques i originals!!

Aquí teniu l’enllaç perquè observeu el resultat de les creacions.