Visitem l’Institut!!!

El dia 20 de Febrer vam visitar l’Institut Vall d’Arús, amb tota la classe de 6è A i B. A les 9:00 vam sortir de l’escola cap a l’Institut.

Va ser una experiència inoblidable, tots estàvem nerviosos i nervioses perquè mai havíem vist l’institut. Vam entrar a una aula, ens van explicar els horaris i les normes que tenien des de 1r ESO fins a 4t d’ESO. Era tot diferent de l’escola.

Una de les normes que a nosaltres més ens va cridar l’atenció va ser la del mòbil, es pot utilitzar però demanant permís als tutors i, sempre, per treballar. Si t’enxampen utilitzant el mòbil o altres coses que no es poden fer, et posen una falta. Després vam visitar tot l’Institut incloent les classes… quina vergonya!!!

Quan has d’anar al lavabo has de demanar permís al tutor/a per a que et doni una targeta. Aquesta la portes a recepció perquè et donin la clau per poder entrar al bany. Per acabar dir que hi ha dos patis de 20 minuts cadascun.