VISITA “REMEMBER” AL POMPEU!

Som un grup d’ex-alumnes del Pompeu Fabra que aquest any complim 40 anys. Per celebrar-ho vam pensar reunir-nos tots els companys i poder visitar l’escola. Ens vam posar contacte via mail amb la direcció i després de vàries converses la nostra visita es va fer realitat.

El dissabte 20 de maig ens vam trobar a l’entrada de l’escola, que no és la mateixa de quan hi anàvem nosaltres. A part d’aquest canvi n’hem vist molts més: canvi de situació de les escales, aules noves, passadissos diferents, pati cobert canviat, etc…

Vam passar una tarda molt divertida, plena d’emocions i de records, explicant anècdotes. A més a més la Jenifer, la directora, ens va fer un recorregut per l’escola tot explicant-nos la nova metodologia d’ensenyar i aprendre  i també ens va fer una activitat molt emotiva: escriure missatges dirigits als actuals alumnes.

En aquest escrit també li volem expressar el nostre agraïment pel seu temps, simpatia i amabilitat.  Va ser una experiència molt gratificant per a tots nosaltres i sempre la tindrem al nostre record.

Per acabar volem deixar aquest missatge:

“Gràcies Escola Pompeu Fabra!.. pels anys que vam estar entre les teves parets, perquè vam aprendre molt, ens vam formar com a persones i ets part dels nostres records!”.

DSC04242 copia DSC04249 copia DSC04252 copia DSC04259 copia

1. Núria

Moltes gràcies Jenifer!!!
    Per fer d’aquella tarda un dia que sempre recordarem. Ens va encantar veure els canvis, les teves explicacions i la teva amabilitat.