VISITA AL JARDÍ BOTÀNIC DE BARCELONA

El passat dilluns 21 de febrer els alumnes i les alumnes de quart vam anar a visitar el Jardí Botànic de Barcelona.

Vam poder observar en viu i en directe, la diversitat de plantes que hi ha arreu del món, així com la relació que hi ha entre aquestes i els insectes. També vam veure moltes flors i vam identificar les seves parts.

Vam fer dos petits grups d’investigació, i amb lupes i material divers, vam observar les parts de les plantes i de les flors, i les característiques més rellevants d’alguns insectes que interactuen amb aquestes. Al finalitzar el taller, vam posar en comú tot allò que vam observar.

Ha estat una experiència molt enriquidora, ja que tot el que hem après ens ha estat molt útil per poder continuar aprofundint en la realització del nostre projecte de les plantes.

Feu clic a la imatge i podreu veure totes les fotos!!!