TALLERS ENTRENA’T PER LA VIDA

Dilluns i dimarts d’aquesta setmana es van portar a terme, a la nostra escola, els TALLERS EMOCIONALS. Els van conduir l’Iván i l’Esther monitors de La Granja Escola, centre especialitzat en la gestió d’emocions.

Aquests tallers han aportat una gran serenor al nostre centre, han obert nou punts de vista i de reflexió. A través d’ells ens hem conegut millor, els uns als altres, tot integrat una major comprensió del què ens passa per dins. Sens dubte ha sigut una molt bona experiència per alumnes i per mestres.

Aquí us apuntem alguns comentaris que ens han deixat l’Ivan i l’Esther per els mestres i els alumnes del Pompeu:

• “què maques i respectuoses les mestres d’infantil!”
  • “estem sorpresos de la capacitat dels vostres alumnes alhora d’expressat les seves emocions, es nota que aquest tema el treballeu de valent!”
  • “quines bones idees tenen els vostres mestres!”
  • “Us heu de cuidar molt entre vosaltres!”
  • “Ens sentim com a casa, voldríem tornar a aquesta escola”.

A través d’aquests enllaços podeu veure com ha sigut l’experiència:

CICLE MITJÀ

CICLE SUPERIOR

CICLE INICIAL

La nostra escola aposta per l’educació emocional i per desenvolupar la competència de SABER SER!