SETMANA EMOCIONAL AL POMPEU: “ENTRENA’T PER LA VIDA”

Comencem la setmana amb l’estrena dels tallers emocionals que es realitzaran a l’escola aquest dilluns 22  i dimarts 23, portats a terme pels professionals de la “Granja Escola”. Tots els grups de l’escola, des de P3 a 6è, participaran en activitats per estimular la intel·ligència i la cura emocional cap a un mateix i cap els altres, tal i com es va planificar a la PGA (Programació General Anual) tot desenvolupant els objectius de suport emocional per mestres, alumnes i famílies.

Els tallers de la setmana “ENTRENA’T PER LA VIDA” són els següents:

• Infantil: “La Valentia: superem les ports”
  • 2n i 4t: “La Paciència”
  • 1r: “Autoestima”
  • 5ê: “Gestió de l’error”
  • 6è: “Empatia”
  • 3r: “Gestió de la Queixa”

Per les famílies també dirigim una activitat emocional, la qual hem gestionat coordinadament amb L’AMPA, aquest dimecres 24. Es tracta d’una vídeo conferència, conduïda per COACH EDUCATIU Joan Carles Folia sobre el tema de “AJUDAR A CRÈIXER ALS INFANTS, TAMBÉ EN TEMPS DE PANDÈMIA”. Es realitzarà el dimecres 24 a les 18:00 mitjançant un enllaç virtual que us farem arribar prèviament, mitjançant el correu de l’escola. ESTEU TOTES LES FAMÍLIES CONVIDADES.

Per altra banda, tot el Claustre, aquest trimestre, també s’està formant en atenció emocional educativa per atendre cada cop millor les necessitats del nostre alumnat .

Estem vivint temps molt convulsos, molt incerts, amb missatges molt negatius cada dia i ens hem d’educar en estratègies que ens ajudin a crear benestar individual i col·lectiu.

Agraïm la col·laboració i el suport que estem rebent!

Moltes gràcies a l’AMPA  i als membres del Consell Escolar, representants de les famílies, per la seva implicació.

Més informació sobre els tallers i les conferències, en aquests enllaços:

Atentament,

La Direcció.