PROJECTE DE 4T “LES COMARQUES DE CATALUNYA”

Els nois i noies de 4t hem treballat el projecte de les comarques de Catalunya. Primer entre tot el grup-classe hem situat aquesta en el mapa, i després hem conegut les comarques que formen Catalunya a través de diversos jocs interactius a la pissarra digital.

Hem aprofundit en l’estudi de les principals característiques i tipus de comarques que hi ha. Tot fent resums i mapes conceptuals.

Una vegada hem tingut suficients coneixements sobre el tema, hem escollit per parelles  la recerca d’una comarca. Amb tota la informació rellevant que hem trobat, hem elaborat un lapbook com a producte final del nostre projecte. Després hem fet una exposició oral per explicar-ho als companys i companyes, i finalment entre tots hem fet un mural al passadís de l’escola.

Aquí teniu el procés i resultat de tota aquesta feina, esperem que us agradi tant com a nosaltres!!!