PASSEJANT PER VALLIRANA

El passat divendres, 10 de juny, els i les alumnes de 3r vam realitzar la darrera sortida d’aquest curs escolar.

Com a cloenda d’aquest any i en paral·lel al projecte de Vallirana, vam gaudir d’una bona passejada per les muntanyes del poble, properes a l’escola. Vam estar en contacte amb el nostre entorn més proper i vam observar amb ulls d’artistes la Masia-Molí Can Batlle, la qual vam dibuixar.

Feu click sobre les imatges per veure més fotografies i vídeo.

Rere esmorzar, ho vam passar d’allò més bé jugant i compartint, en el parc, amb els companys i les companyes.