JA TENIM PROTOTIPS!

JA TENIM PROTOTIPS !

Els nens de cinquè B hem fet els prototips per la cooperativa. Hem fet una assemblea en la  qual hem escollit  7 prototips .Els guanyadors són: Pots amb cordes, porta mòbils emoji, memori de emojis, drac de tennis, polseres de fil de ferro, trobar-ho tot i decoració de llapis. Quan a principi de curs  ens  ho van dir  ens vam posar molt alegres, però el dia d´ escollir els que faríem per la cooperativa, tenien molts nervis. Ara prepararem el material per fer-los i esperem que els compreu. Es farà al 23 d’abril al moli de Can Batlle.

SI CLIQUEU A L’ENLLAÇ VEUREU TOS ELS PROTOTIPS I COM ELS ESTEM COMENÇANT A ELABORAR