INQUES I PREHISTÒRICS AL LICEU!

ELS INQUES I ELS PREHISTÒRICS AL LICEU!!!

Aquesta setmana l’hem estrenat amb la sortida al Liceu de Barcelona, allà hem gaudit de l’espectacle “Els músics de Bremen”, inspirat en el conte del mateix nom.  Allà hem cantat amb els artistes i la resta del públic que hi havia la cançó que hem escoltat a l’escola i que ens agrada molt “Cap a Bremen” i hem vist una versió diferent del conte que hem explicat a classe.

Després hem anat a dinar i a jugar al parc de la Ciutadella, i allà ens vam trobar ….. un mamut!!!! Els nens i les nenes de la classe dels Prehistòrics no vam deixar passar l’ocasió de fer-se una foto amb ell, encara que fos de pedra, un mamut és un mamut.

Vam passar un dia molt agradable a Barcelona.  Mireu les fotos: