II JORNADES D’ARRANJAMENT!

El diumenge passat pares, mares, nens, nenes i mestres vam gaudir de la II Jornada d’Arranjament de la nostra escola.

La primera va portar com a objectiu pintar la façana del pati d’Infantil. Doncs bé, en aquesta segona convocatòria la jornada es va centrar en pintar tres espais interiors del centre, més concretament, la biblioteca, l’aula d’informàtica i un passadís en direcció al pati.

Vam ser moltes mans col·laborant, treballant en equip i en molt bona sintonia. Sense dubte, les energies van ser positives i amb ganes de seguir renovant l’escola!

Des d’aquí, moltíssimes gràcies de tot cor a tothom que va fer possible aquesta jornada!

Si cliqueu al següent enllaç, podreu gaudir de les imatges de l’acte: