GRÀCIES AL PROJECTE LLETRA A LLETRA, VISITEM LA BIBLIOTECA!

Els alumnes de segon estan duent a terme el projecte “Lletra a Lletra, fem municipi”, un projecte que potencia el desenvolupament de la Dimensió Lingüística, és per aquest motiu, que divendres 6 d’abril, els alumnes d’aquestes classes, van anar a visitar la biblioteca de Vallirana.

La Il·luminada  els va ensenyar de forma molt acurada com funciona una biblioteca, quines normes hi ha i quina funció té. També els va convidar a assistir setmanalment, ja que sovint hi ha actes preparats, contacontes, xerrades, etc.

Els alumnes de la classe dels exploradors i dels volcans, van poder llegir i visualitzar contes i llibres amb imatges del seu poble, Vallirana. Van gaudir moltíssim identificant zones conegudes en els llibres, es quedaven molt sorpresos quan veien que on ara hi ha un carrer, una plaça o un supermercat, antigament hi havia cases o fàbriques.

Els infants  van gaudir moltíssim de l’experiència, ja que hi havia alguns nens /nenes que no la coneixien. Vam aprofitar aquesta sortida per fomentar l’ús de biblioteques com a zones de desenvolupament personal, ja que ens ofereixen espais d’aprenentatge, zones d’estudi i préstec de llibres.

Els alumnes de segon s’ho van passar pipa!