FINALISTES I GUANYADORES DEL PREMI PUIG BERNAT DE POESIA INFANTIL I JUVENIL

Com cada curs la nostra escola ha participat en els Premis Literaris Vila de Vallirana en els quals van quedar com a finalistes del Premi Puig Bernat de poesia Infantil i Juvenil: en Fidel Roig (3rA), en Bruno Rihuete (4tB), l’Eva Pastor (4tA), la Lidia Anguita (5èA) i l’Aroa Trenado (5èB) en les diferents categories, dels quals van resultar premiades l’Eva i la Lidia.

És un goig que el nostre alumnat reculli els fruits d’aquest esforç i interès per la literatura, tot formant part d’esdeveniments culturals municipals.

Des de l’escola seguirem impulsant la competència literària del nostre alumnat conjugant, al mateix temps, l’arrelament amb el poble i la nostra identitat institucional.

Endavant nous talents!