ESTIMADES FAMÍLIES DE TERCER A

Tot seguit els alumnes de tercer A us explicaran com ho han passat al museu, quines vivències han tingut i què han après al llarg del dia!

Hem anat al Museu de la Música i hem gaudit de l’activitat “Com neixen i creixen els instruments”.

Quan hem arribat hem esmorzat i tot seguit hem entrat al museu. La Laura ens ha explicat la quantitat d’instruments que hi havia exposats, ens hem quedat bocabadats al saber que podríem veure més de 600 exemplars.

Hem vist i escoltat instruments de vent, de percussió i de corda, com ara el tamborí,  l’arc i la caragola de mar. Tot seguit hem pogut observar i escoltar alguns dels seus sons. Aquest espai l’han anomenat el “bosc dels instruments”, ja que aquests estaven dins d’un cilindre de vidre que representaven “els arbres del bosc”.

Després hem anat a veure i tocar diferents instruments i ens ho hem passat pipa!

Avui hem après que el nostre cos és el primer instrument que es va descobrir, que els prehistòrics feien música amb pedres i pals, que perquè el so s’escoltés més fort els instruments havien de tenir una caixa de percussió i que l’orgue és  l’instrument de vent més gran que existeix.

I no ens podem oblidar que el nostre company Fidel ens ha tocat la guitarra elèctrica.

Perquè veieu com hem gaudit us deixem aquí unes fotografies.

Alumnes de tercer A