ESPECTACLE DE MUSICONTES PER A LES CLASSES DE PRIMER I DE SEGON

Els Musicontes d’en Marcel, de la Companyia Khan-Cartrö, són un recull de contes tradicionals adaptats i d’altres més desconeguts. Ens presenten instruments de diversos orígens. Amb la guitarra ens han explicat el conte de “La caputxeta vermella” i també hem cantat la cançó de La bicicleta.  Tot això acompanyat de la participació molt activa del públic i amb tocs d’humor. També hem viatjat fins al poble d'”El flautista d’Hamelín” i hem vist i escoltat una flauta màgica anomenada hulusi, d’origen xinès. Viatjant fins als deserts australians hem fet de cangurs saltimbanquis, descobrint un instrument molt curiós, el didgeridoo, i hem ballat i saltat com a cangurs.  I ens hem enlairat  fins a les estrelles amb el conte “La violinista que volia viatjar al sol” tot escoltant el so tant dolç del violí i, de fet, hem vist en directe com s’enlairava el petit coet de la nostra protagonista. Ha estat un moment molt màgic!!!!

Llenguatge musical: El violí, un instrument de corda

Guitarra

Cliqueu AQUÍ per veure les fotos i un petit video del moment màgic!!

Moltes gràcies, Marcel!

Ens ho hem passat molt bé!