EL GRUP IMPULSOR DE LA XARXA DE COMPETÈNCIES I LA DIRECCIÓ, MOTOR DE CANVI PEDAGÒGIC DE L’ESCOLA

Enguany el claustre ha fet un aprenentatge sobre programació competencial al llarg del curs que està donant com a fruits unitats de programació integrades per a cada nivell educatiu.

Un dels motors d’aquest canvi és el nostre grup impulsor, que participa a la Xarxa de Competències Bàsiques, format per mestres d’educació infantil i de primària. L’altre pilar, d’aquest lideratge distribuït, que de mica en mica va involucrant a tot el professorat, és la Direcció. Des de l’Equip Directiu s’ha aprofitat l’experiència d’haver impartit cursos de programació competencial per organitzat claustres pedagògics on s’han elaborat programacions a tots els nivells educatius i s’ha compartit l’experiència entre els mestres.

La nostra escola s’està convertint en una escola que aprèn i que crea la seva pròpia cultura pedagògica, enfocada sempre a millorar els processos d’ensenyament i aprenentatge.

Aquí us deixem l’enllaç amb els articles que mostren el projecte elaborat per el grup Impulsor a la Xarxa i que l’han portat a terme les mestres de 4t amb el seu alumnat.