DESCRIVIM EL NOSTRE ENTORN!

Aquest inici de curs, des de l’àrea de Llengua Catalana, les i els alumnes de 6è hem aprofitat el bon temps que ha fet per tal de treballar a l’aire lliure. La temàtica que hem tractat ha estat la descripció d’ambients.

En petits grups, hem observat el paisatge que ens envolta (cada grup un espai en concret de l’escola) i l’hem descrit ajudant-nos d’una base d’orientació (document que recull els passos a seguir i els elements que hi han de constar en l’escrit) elaborada prèviament amb tota la classe.

Aquesta tasca ens ha permès enriquir-nos amb nou vocabulari, aportat per totes i tots els integrants del grup, i treballar recursos literaris com la comparació o la metàfora.

Aquí us deixem un seguit de fotografies de l’experiència! Cliqueu l’enllaç: https://photos.app.goo.gl/dwb4SePn1dvXZgDP9

Alumnat de 6è.