5è i 6è hem creat CONTES COMPARTITS amb escoles de la nostra zona educativa.

Els nois i noies de 5è i 6è van treballar el passat  trimestre en un projecte col·laboratiu amb altres escoles de la nostra zona educativa. Aquest projecte consistia en una activitat d’escriptura creativa on els alumnes participants havien d’escriure la continuació (nus i desenllaç) d’un inici de conte que es proposa des del Centre de Recursos Pedagògics i la Coordinació LIC del Servei Educatiu Baix Llobregat-6. Enguany aquest inici l’ha escrit en Xavi Vázquez.

Ara, i coincidint amb la data literària per excel·lència de la Diada de Sant Jordi arriba la publicació definitiva dels contes escrits. Els i les alumnes han escrit la part que els hi corresponia de manera cooperativa a classe i han elaborat dibuixos per il·lustrar els contes.

Aquí us deixem els enllaços als contes creats pels alumnes de la nostra escola:

6è A            6è B

GAUDIU AMB LA LECTURA!!