3r DE VISITA PER MERCABARNA

Les i els alumnes de 3r hem realitzat una sortida molt completa a l’enorme planta industrial del Mercabarnaper fer l’activitat “CREIX AMB EL PEIX”. Hem pogut gaudir d’una visita molt interessant al Centre Interactiu del Peix, on hem descobert moltes coses relacionades amb els diferents animals marins comestibles i amb tot el recorregut que realitzen per anar del mar fins els plats de les nostres taules.

A més, hem vist la zona on treballen sense parar durant les nits i hem pogut observar en directe diferents productes frescs.

Hem continuat amb el tast d’un menú especial a les seves instal·lacions i, finalment, hem pogut tocar diferents espècies de peixos.

Tot una experiència on activem els 5 sentits!!!