Recollida solidària

Els i les alumnes de sisè, continuant amb la nostra ajuda al Poble Saharaui iniciada el curs passat mitjançant la donació de part dels beneficis de la nostra cooperativa, aquest curs hem dinamitzat i organitzat una recollida de recursos bàsics. Durant l’última setmana de març vam fer el recompte i els resultats van ser els següents:

• Material d’higiene: 78 unitats.
  • Joguines: 951 unitats.
  • Material escolar: 220 unitats.
  • Roba: 999 unitats.

Aquí adjuntem el gràfic corresponent:

Aquestes dades les hem tractat sobretot des de l’àmbit matemàtic i hem après ha realitzar gràfics de barres al word.

Estem molt contents per poder ajudar a les persones més necessitades al mateix temps que aprenem!