MAR CANCIO PINTADO, SEGON PREMI DE NARRATIVA INFANTIL I JUVENIL DE CATALUNYA

L’alumna Mar Cancio de 4tA ha rebut el segon premi Sambori de narrativa en català amb el seu conte “Paper en Blanc”.

Va ser un plaer acompanyar a ella i a la seva família en aquest acte que es va celebrar a l’Auditori del Conservatori del Liceu.

Aquest premi té molt de mèrit ja que més de 160.000 alumnes de Catalunya han participat enguany a El Tinter de les Lletres Catalanes, que agrupa els premis literaris d’autors d’entre 6 i 18 anys, Sambori i Pissiganya.  Són 30.000 alumnes més que en l’edició anterior, un fet que el converteix en el premi literari escolar amb més participació d’Europa.

Des de l’escola seguirem impulsant les competències lingüístiques i literàries del nostre alumnat tot participant en concursos com aquest.

Enhorabona Mar! tots estem molt orgullosos de tu!

FOTOS ACTE