Sortida de 3r al Museu Picasso

Projecte artístic de Picasso.

El passat dimarts 22 de març, l’alumnat de 3r vam fer una visita guiada al Museu Picasso. Els guies ens van explicar i proposar diferents activitats per interpretar les obres a partir dels colors i les emocions. També  vam fer un petit recorregut per la ciutat i vam veure els 4 Gats, un lloc on Picasso es reunia amb els seus amics i conversadors intel·lectuals. A més, vam veure la façana del col·legi d’Arquitectes, on Picasso va fer l’únic gravat exterior.

En sortir de l’escola ens va ploure una mica però després va sortir el sol i vam  poder gaudir d’una bona estona de relax i esbarjo al parc de les 3 Xemeneies.

Us deixem  l’enllaç de la sortida.