Setmana literària CS

El divendres passat vam celebrar Sant Jordi a l’escola. Durant la setmana, vam realitzar diverses activitats relacionades amb Sant Jordi i vam gaudir de la biblioteca que estava molt ben decorada. A més a més, vam tenir la sort de poder fer un petit col·loqui en línia, 5è i 6è, amb la Núria Pradas, l’autora del llibre que ens hem llegit durant aquests dies: La tieta Adela a Venècia i La tieta Adela a Sevilla.

També, alguns dels alumnes de 6è vam participar en el programa de ràdio Ràdio-Actius, fent recomanacions dels llibres que més ens agraden. Aquí us deixem l’enllaç perquè el pugueu escoltar, està ple de recomanacions! Les nostres comencen a partir del minut 16:30.

L’últim dia, vam veure i comprar a la paradeta de llibres que els mestres van muntar. Vam menjar xocolata calenta amb galetes que la cuinera ens va portar i, a la tarda, vam veure les danses que tots els grups van preparar i nosaltres vam tornar a gaudir ballant el nostre ball de bastons.

Aquí podreu veure la resta de fotografies d’aquell dia 🌹📚