Els i les alumnes fan de contacontes a P5

L’alumna de P5 fa una activitat de contacontes on els infants cada setmana fan de narradors per als seus companys i companyes.

Aquí teniu el recull de P5A:

Aquests són els nens i nenes que han fet de contacontes aquestes primeres setmanes. Han portat titelles, disfresses, dibuixos i altres complements per explicar el conte que havien triat. Ho han fet molt bé!!

Aquí teniu el recull de P5B:

Hola famílies, amics i amigues!!  A la classe dels llops ens agraden molt els contes i cada setmana n’expliquem un. Cada dimarts un nen o una nena es transforma en el/la contacontes de la setmana. Ens agrada molt! Podeu veure alguns dels contes que ja hem explicat:

• Araitz: De què fa gust la lluna?. Un conte on tots els animals s’ajuden per aconseguir el seu objectiu.
  • Èrik: El pirata Octavi. Un conte ple d’aventures!
  • Leo: Rana de tres ojos. Un conte que ens va encantar  ja que ens ajuda a ser conscients de la importància de reutilitzar!
  • Nico: NICO MICO; Un conte ple d’animalets on el protagonista té el mateix nom que el nostre conta contes!
  • Scarlett: UP! Una divertida aventura que en ha fet volar molt lluny! A més el dia del contacontes de la Escarlet el follet que viu a la nostra classe ens va preparar una sorpresa!