EI3: Granja Escola Can Pidelaserra…

Els nens i nenes d’EI3 hem anat d’excursió a la Granja Escola Can Pidelaserra a Castellbisbal.
Quan hem arribat ens ha donat la benvinguda en Jordi i ens ha acompanyat fins a la granja on hem conegut als animals que viuen allà!
En Jordi ens ha posat a les mans pa i li hem donat a la vaca Bella (que es diu així perquè és molt bonica) i li ha encantat perquè s’ho ha menjat tot, tenia molta gana!
Després hem fet el toca toca dels animalets on hem conegut a les gallines, les cabretes, els conillets i al porquet vietnamita, que era de color negre i moooooolt gran, pesava 180 kg!
Ha estat un matí de no parar, hem gaudit moltíssim, però encara quedava la volteta en carro, que ens ha vingut molt bé per descansar perquè ja no ens quedaven forces per caminar més!
Després hem dinat a un paratge natural ple d’arbres que feien ombreta i s’estava tan bé… i quan hem acabat hem jugat una miqueta a la zona infantil que estava plena de tobogans!
Quin dia tan ple d’emocions, ja tenim ganes de tornar una altra vegada!

Al següent enllaç, les fotografies!

EI3