EI: Cloenda de la gresolada, el color dels somnis

Dijous, dia 2 de maig, vam fer la cloenda de la gresolada d’aquest curs.
L’alumnat, la Fundació Miró, Gresol Cultural, les famílies i les mestres de l’escola vam celebrar un acte simbòlic, creant entre tots i totes un tapís com a símbol del treball fet amb l’alumnat durant aquests mesos.
L’art de forma comunitària va ser una forma preciosa d’acabar el projecte: El color dels somnis. Va ser un moment màgic on tothom va col·laborar i on també vam compartir un petit berenar.
Enhorabona a tots i a totes perquè va ser una forma molt bonica de treballar plegades i plegats!

En aquest enllaç les fotografies.

També us volen mostrar un petit recull en vídeo de les fotografies i les non-nons treballades a l’aula.