A EI 5A arriba una mona a la classe.

Dilluns de la setmana passada, dia 23 de novembre, la classe dels Micos i les Mones de 5 anys, vam trobar un mico a la classe… Malauradament aquell mateix dia ens van confinar.

Avui dia 1 de desembre, ja pensaven que havia marxat però… No! Ens l’hem trobat de bon matí a la caseta del pati. Aquests dies ha estat coneixent l’escola, la classe, esperant que tots i totes tornéssim. En arribar a l’aula ens havia desendreçat una mica les calaixeres i també havia penjat fotografies del confinament a la pissarra… Que divertit!

Ens agrada tant que hagi escollit el nostre grup que l’hem convidat a esmorzar;  i a la tarda entre tots i totes hem fet propostes a la pissarra per escollir-li un nom: Blas, Mika, Roberto, Roli, Lola, Tic, Ralf, Guats… Teníem uns quants per escollir.

Al final hem decidit que es dirà Lola!. La mona Lola!

Lola, pots estar tranquil·la que et cuidarem molt bé i jugarem molt amb tu!

En aquest enllaç totes les fotografies.