EI 5 anys: Taller de cuina …

Quina millor manera d’acabar la nostra participació i experiència viscuda amb el Projecte de l’Hort a l’Art, que convertint la mescla de productes provinents del cultiu i la cura del camp, en una petita obra d’art de mans dels nostres petits i petites artistes de P5… En aquest cas, gaudint de les possibilitats que ens permet el món culinari i a través de la preparació d’una recepta per llepar-se els dits: una quiche de verdures.
Vestits per la gran ocasió, com s’escau als xefs d’anomenada, vam convertir-nos per una estona en cuiners de la mà de xefs de restaurants del barri, que ens van guiar en l’elaboració de la recepta i ens van permetre aconseguir el millor dels resultats, perquè no vam deixar ni una mica de les quiche en cap plat!!
Us atreviu a viure una experiència que us despertarà els sentits? Tingueu a mà alguna cosa per menjar, perquè ben segur que us agafarà gana!

 

EI 5A

EI 5B

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut