EI 4 anys: Treballem les emocions …

Tal com ja se us va informar des de l’escola, hem iniciat amb el centre de música i escena Xamfrà del Raval, una sèrie de sessions d’expressió i moviment per treballar les emocions a través del joc teatral. Seran tres sessions d’aquí a final del curs.
Amb la Cristina Gàmiz com a educadora, ens hem divertit inventant-nos històries i convertint-nos en personatges que naixien de la nostra imaginació; ens hem mogut per l’espai fent d’elefants i unicorns, de robots i superherois i superheroïnes … Hem olorat l’aroma de flors i escoltat el silenci de la nit, hem crescut com els arbres i empetitit com uns mosquits…, I tot això des de la gestualitat, la guia i la improvisació de la mà de la Cristina i a partir de les expectatives que s’anaven generant per part dels nens i les nenes, per tal que ningú que volgués deixés de passar-s’ho bé.
Ja estem comptant els dies que falten per poder repetir d’aquesta experiència! Gràcies!

• Aquí teniu l’enllaç de les fotografies!

P4A

P4B