EI 4 anys: Joc lliure al pati de l’escola

Observar als infants és una de les coses que més ens meravella de la nostra professió com a mestres. Poder gaudir amb ells i elles de molts d’aquests moments únics i irrepetibles, dóna a pensar en la gran sort que tenim pel fet de poder viure-ho. Un exemple és en l’espai exterior al nostre pati, on cadascun dels infants s’endinsen a explorar lliurement, a descobrir, a interactuar, a relacionar-se, a compartir… en definitiva, a aprendre tot jugant. Aquí teniu un petit resum de diferents dies d’escola, on les fotografies parlen per si soles.

*Aquí teniu els enllaços de les fotografies

P4A

P4B