EI 4 anys: Carnaval a l’escola…

Acabem de viure una setmana de disbauxa, segurament els dies més bojos del curs, plens de sorpreses, rialles i tal com ens demana el Rei Carnestoltes, plens de poca-soltades. Hem hagut de venir a l’escola amb el cap ben guarnit, amb un mitjó de cada color i fins i tot, amb pijama… I el divendres amb la disfressa preferida, més original i divertida!
Però encara més, hem gaudit d’una festa que no ens esperàvem amagada darrere de la porta de la classe. Aquí sí que ens ho hem passat pipa, llançant confeti i serpentines a l’aire, amb barrets, antifaços i màscares molt divertides… Ens voleu veure en acció?

Aquí teniu les fotos de les “consignes” i una petita mostra de la “Proposta Carnavalera” de la classe dels Unicorns i de la classe de la Xocolata!

P4A Consignes

P4A Proposta Carnavalera