EI 3 anys: Tanquem el segon trimestre

Aquests dies de final del segon trimestre han estat plens de moments… Moments de descoberta, de música, d’art, de reivindicació i de xocolata!
Durant la setmana hem estat preparant-nos amb propostes al voltant de la Pasqua i els ous decorats que ens agraden tant.

També hi ha hagut temps de participar amb la resta de l’escola en un acte reivindicatiu de la Pau i vam dir molt fort: No a la guerra!, en totes les llengües de l’escola.
Nosaltres vam decorar unes banderoles i les vam penjar a la nostra entrada.

Avui al matí hem trobat unes cistelles amb conillets que ens han demanat de trobar uns ous de xocolata amagats a la classe, quin enrenou per la classe mirant per tot arreu! Les hem remenat de dalt a a baix. En acabar els hem comptat i quin descans en saber que hi havia per tothom!
Ja de seguida, ens hem adonat que la proposta era fer-nos l’esmorzar: la Mona de xocolata! Amb pollets i plomes, ens han quedat fantàstiques i ben bones. No hem deixat ni una engruna.

A la tarda hem assistit a la presentació del “Labranza” projecte dels nens i les nenes de sisè amb el Mercat de les Flors, ha estat molt emocionant i es nota que han treballat amb moltes ganes.
Les mateixes ganes que ens van demostrar dimecres a la tarda quan van venir a presentar-nos el seu treball al voltant de l’artista japonesa Mari Ito, ens van deixar amb la boca oberta.

Quantes coses que teníem per explicar i quantes per veure si cliqueu a l’enllaç de les fotografies. Us desitgem molt bones vacances i ens retrobem d’aquí a uns dies!

En aquest enllaç les fotografies.