Educació Infantil ha fet cagar el Tió!

Per fi ha arribat el gran dia! Aquest dia tan esperat!

El dia de fer cagar el Tió!!

Des del dilluns que va arribar tot xicarró, hem tingut feina anant-li donant de menjar.

Durant la setmana hem anat veient com creixia i finalment, el darrer dia d’escola, tot seguint el rastre d’una olor horrorosa, l’hem trobat a l’aula de reforç ben preparat i engreixat!!

Quins nervis. Entre pets i llufes i per grupets, no fos cas que es cansés, li hem anat cantant la cançó del Tió! Cantada rere cantada, ens ha anat cagant uns regalets.

I com que la mateixa  ho cançó diu, al final li hem demanat si ens podia cagar també algun torronet! I així ha estat! Un trosset de torró de xocolata per cadascú ens ha regalat.

Ben contents hem sortit i les gràcies li hem donat!

Esperem que hagi estat bé i a gust a la nostra escola i el curs vinent vulgui tornar.

GRÀCIES TIÓ!!

Si voleu veure més fotos, cliqueu aquests enllaços

EI 3 anys: comiat del trimestre i Tió

EI 4 anys: sorpreses del darrer dia