CONCERT D’HIVERN 23-24

Hola famílies, el passat dia 19 de desembre vam celebrar el Concert d’Hivern a la sala Paral·lel 62.

Els infants van cantar en dos torns: Educació  Infantil i Cicle Inicial al primer torn de les 10 a 11:30 i el segon torn el Cicle Mitjà i Superior de 12 a 13:30 aproximadament.

Va estar una jornada molt emotiva ja que aquest any van participar un grup d’alumnes de l’IES Consell de Cent, interpretant varies cançons acompanyades d’instruments musicals.

També vàrem comptar amb la col·laboració de l’Edgar Pérez, el Dani Txarnego (músics i pares de l’escola) i la Cecília Bellorin (artista vinculada al nostre barri de fa molts anys).

El concert va començar amb un parlament per part de l’Elisabet, directora de l’escola.

Els i les alumnes de 6è i 5è van ser els presentadors/es de l’acte, i anaven explicant amb un fil conductor les cançons que interpretaven cada curs.

Aquí teniu el vídeo del nostre Concert d’Hivern!