CM 3r i 4t A RITME DE RUMBA CATALANA

Aquesta setmana hem pogut gaudir d’un taller de percussió a l’escola per a tot l’alumnat de 3r i 4t de primària, emmarcat dins del projecte del 2n trimestre amb relació a la RUMBA CATALANA. Ha estat portat a terme pel Sam, de l’Associació Gitana Carabutsí.

Els dos nivells (les quatre classes) hem après coses dels ritmes amb els instruments de percussió, del “ventilador” amb la guitarra, de com tocar bé les palmes i ser bons/es palmers i palmeres, fonamental per a ser bones rumberes i rumbers, i ens ho hem passat d’allò més bé!!

A 4t l’activitat està dins de la GRESOLADA OLÍMPICA.

Passeu-lo bé mirant les imatges de ritmes de 3r i ritmes de 4t en els enllaços activats.